sweggelarsson

Direktlänk till inlägg 15 januari 2014

Förlåt så mycket!

Av Swegge Larsson - 15 januari 2014 23:14

hej hej längesen! Jag är superledsen! det har gått hur lång tid som helst utan att jag skrivit det minsta. Jag ursäktar mig själv lite med att jag har haft mycket annat uppe. bara strax efter senaste inlägget blev jag sjukskriven frånn skolan resten av terminen p.g.a depression, så gick till psykolog och allt möjligt som gjorde att man stängde ute allt annat. Det var bara en väldigt "enkel" depression, och jag fick hjälp snabbt och kunde åtehämta mig lagom till jul. :) Sen blev det tid mellan jul och nyår, sen två dagar senare fyllde jag år! Så numera är jag fjortis 14 år XD Och min födelsedag tillbringade jag i uppsala för att jag spelade Storvreta innebandycup. c: Vi kom till A-final även om vi åkte ut i åttondelsfinalen, men jag hade en jättetrevlig helg och jag är nöjd att vi fick spela på A-planen vilket är den riktigt stora där bara dom bästa spelar x3 Och nu blir det ännu mer innebandy för den här veckan och förra har bestått av ett träningsschema med träning varje dag tisdag - söndag, ca 2 timmar för varje träning, så man blir lite sliten. :p varför vi tränar så mycket nu är för att förbereda oss för SM-kvalen (NewBodyCup) som vi spelar nu på söndag 19/1 i Västerås. Ska bli skitkul!! Men jag är fortfarande jättenervös, jag har hört att hallen ska vara extremt stor med plats för flera tusen på läktaren! Ända gången jag spelade med så mycket publik var i Rumänien på en sportresa tillsammans med Täby Komun.


Aja, nog om det, men jag kommer fortfarande att ha det tajt med tid att skriva fram till matchen, men ska försöka få mer skrivtid efter det, så blir inte mer nyheter än det idag! Förlåt igen för det långa uppehållet men jag har ett liv att leva också! c;


Bye bye!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Swegge Larsson - 8 november 2013 07:04

hej alla! Jag har helt glömt bort att blogga under senaste veckan. Hittade en animes som jag kollar på nu. Sen har vi börjat på ny kurs så det har varit lite tid. men här är dom den titeln som jag följt under veckan!   Free! Free iwatobi swim c...

Av Swegge Larsson - 3 november 2013 00:26

omg omg omg omg omg omggggggg   Jag.Har.Varit.Och.Sett.VIXX.Live.På.Konsert.I.Oscarsteater
n.I.Stockholm.Idag.Och.Det.Var.Helt.Otroligt.AAAAAAAH.!!!!!!
!!   Nu är jag helt slut, gissa hur min dag sett ut?? jo först...Tog jag flygplan från Ume...

Av Swegge Larsson - 30 oktober 2013 16:48

hej hå!   Igår...Gick upp kl 6 för att åka tillsammans med mamma till T-centralen i stan. Eftersom jag ska flyga själv för första gången på lördag så va hon så himla nervös och var tvungen att ta med mig dit så jag vet vart jag ska gå efter att j...

Av Swegge Larsson - 25 oktober 2013 17:47

Gumi Gumi Gumi Gumi!!   Aahhh! Jag har just hittat en artist som kallar sig själv för Gumi Megpoid, hon är från Japan och jag fick höra några av hennes låtar och nu är jag fängslad!   Jag måste bara få dela för hon är så bra!   Mha...

Av Swegge Larsson - 24 oktober 2013 22:43

yohoho~      Kände mig duktig idag efter att ha jobbat i biblioteket hela eftermiddagen efter skolan. När klockan började närma sig sju, insåg jag hur hungrig jag var och när jag kollade på tiden så hade träningen redan börjat! Lite klantigt att ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

hur hittade du hit?
 sökte på bloggen
 fanns på hajpen
 slumpade
 senast inloggade
 hittade bland kategorier
 länkad från en annan blogg
 från instagram
 annat?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards