sweggelarsson

Alla inlägg under oktober 2013

Av Swegge Larsson - 30 oktober 2013 16:48

hej hå!


Igår...Gick upp kl 6 för att åka tillsammans med mamma till T-centralen i stan. Eftersom jag ska flyga själv för första gången på lördag så va hon så himla nervös och var tvungen att ta med mig dit så jag vet vart jag ska gå efter att jag kommit med arlanda express till tågstationen. Men eftersom det finns skyltar och informationsdiskar o.s.v överallt, så är jag inte så orolig. Men det kändes lite synd att behöva gå upp tidigt för att bara titta runt, jag förstår vad hon menar, men jag har varit där många gånger förut, så hon oroar sig för mycket. x)


Men Palle fyllde ju 13 år igår också! Så jag, Natasha och några till hade ordnat en liten överraskning! ^^ Vi hade hyrt en liten lokal med soffor och pingisbord (Det var skitmysigt!!). Vi hade henne först några timmar på eftermiddagen, när vi bakade, hon fick öppna pinsamma presenter och såååå sanning eller konsekvens. hehe...  Men efter många pingismatcher och finaler så åkte Palle iväg igen för att fira sin dag med sin familj också med att äta på koreansk resturang. Jättekul för henne! det lät jättegott, och samtidigt gick vi andra och gjorde iordning madrasser, filmer och snacks. 

Men efter att vi ätit middag blev dom flesta ganska flummiga och det blev inte bättre när Palle kom... Cirka 10 minuter efter ankomsten så låg det täcken över hela golvet, Sofi som pratar med sig själv i webcameran på min dator, Natasha och Vilma som ligger intill varann i en sovsäck och rullar över golvet som en larv. Och Palle som bara ser på och garvar och jag som somnat i världshistoriens konstigaste ställning.


Men efter lite snacks och alla sitter ner i sin madrass och vi börjat se på filmen,så blev det lite lungnare. 


Men under den här kvällen har alltså vi sett tjejer som springer runt gården i string, avslöjat hemligheter, gått ut utan byxor, pingisfinaler och "larvrace"!


Tänk att vi har allt på film också, men vet inte om det är okej för alla att jag lägger ut, så avvaktar, men kul vare, även om jag nu är helt slut, och det var många kronor som försvann. Jag måste ha kvar till jul också!


hej sålängee!

Av Swegge Larsson - 25 oktober 2013 17:47

Gumi Gumi Gumi Gumi!!


Aahhh! Jag har just hittat en artist som kallar sig själv för Gumi Megpoid, hon är från Japan och jag fick höra några av hennes låtar och nu är jag fängslad!  

Jag måste bara få dela för hon är så bra!


Mhaa snälla lyssna för det här är något jag gillar verkligen gillar!


さよなら でわまた!  

Av Swegge Larsson - 24 oktober 2013 22:43

yohoho~   


Kände mig duktig idag efter att ha jobbat i biblioteket hela eftermiddagen efter skolan. När klockan började närma sig sju, insåg jag hur hungrig jag var och när jag kollade på tiden så hade träningen redan börjat! Lite klantigt att missa både middag och träning p.g.a det, ändå ringde inte pappa? >.< (han är tränare för vårt lag, så han borde tycka det va konstigt att jag inte följde med?) Men jag hade inte lust att gå hem, jag skulle inte hinna med träningen i vilket fall, så gick till centrum och köpte lite smaskigt yoghurt till middag! ^^ 

Jag garvade lite åt mig själv över hur lustig situationen var, så jag satt då i min lilla läshörna ensam med min dator och yoghurt och alla böckerrrr och tog lite egopics!!   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

det är bara några få bland ca 60 bilder XD


men sen kom en vikare och sa åt mig att sluta, då blev det inte så kul längre...


saônara gozaimasu!  

さおなら ございます!

Av Swegge Larsson - 23 oktober 2013 17:24

hellooo

Tränade igår (innebandy för er som inte vet)   

hade biptest, som var svinjobbigt! Jag har då till och från haft ont i knäna p.g.a skador, vilket har gjort att jag inte alltid har kunnat ge gärnet och verkligen få se hur jag förbättras. Men just igår klarade jag hela och fick chansen att få se hur bra kondition jag har!


Fick då 8:2   helt okej, ganska nöjd faktiskt. För min ålder klassas det som "bra", men såklart så körde Cissi (lagets lilla sprinter mede bäst kondis <3) till hela över 11! 


Tänkte bara uppdatera lite, hehe inget speciellt egentligen.


byeee  

Av Swegge Larsson - 22 oktober 2013 18:14

hejsan igen! ;D

lite bilder från igår på min och min brorsas katt. Min är grå och långhårig och heter Toulouse!   

Min brors katt är svart och korthårig, som heter sabi. Dom är brorsor och dom är nu ca 10 månader gamla.

Tyckte bara dom va så söta här! (=^-^=)

 

   

mhaaa<33333 so fluffig!!   

Av Swegge Larsson - 22 oktober 2013 18:00

hajj!   


Va hos tandläkaren idag, var jättenervös!! trodde jag skulle få hål! Jag som inte är bäst på att alltid komma ihåg att borta tänderna... suck* men som "tur va" hade jag "bara" på nått sett lyckats riva loss en bit av ena tanden, som dom skulle laga.. Jag hade inte lagt märke till det tidigare, men nu efter dom "fixat", så kände jag hur det skrapade mot tungan.

blää! dom skulle låtit det va >.< nu svider min tunga såå..!


Men men, eftersom jag missade min lunch, så var jag svinhungrig, så lyxade lite med subway! ;D

jag brukar ganska sällan äta där, och beställer alltid min lilla vanliga med kycklingbröst ^^

 

schsss! Vet att det är tisdag ändå dricker jag cola... haha lite stygg precis efter tandläkaren, lovar ska inte göra om det ;D


bye bye!   

Av Swegge Larsson - 21 oktober 2013 17:21

konbawa gozaimasu こんばわ ございます

det betyder "godkväll" på japanska, för allt är det en god kväll...  


Jag ritade lite igår och blev rätt nöjd med min bild så ah.

 

Det är en bild med [Iruka ~ Naruto ~ Kakashi] från animeserien Naruto som är en av mina favoriter ^^



såå jah,

saônara! さおなら!   

Av Swegge Larsson - 20 oktober 2013 23:21

nejmen hej hallå!  


ni må ursäkta min svenska, men men ... må språket leva!

vet att jag inte kan förvänta mig så många besökare nu när jag precis börjat, men om du är här och tittar.. Snälla lämna en kommentar eller ställ en fråga, bara visa att du varit här! Jag tar emot alla som på nått sätt tog sin tid att lyssna på min begäran... Ni anar inte hur mycket så litet betyder. ^.^



btw, har just snikat igenom lilla smileysarna som finns på "skapa inlägg" och genast funnit några favoriter som jag bara måste få dela ;D


1:   detta påminner mig om min dröm!

2:   meloner är bara för gott...

3:   verycoolninja

4:   detta är typ jag varje dag

5:  yohoho~

6:  jamenar...vem gillar inte kaffe liksom..?

7:   en sån liten sak som sprider så mycket glädje! ^.^ 

8:  jag ser framför mig en man som läser er ett manus, älskar dramatiken! XD

9:  this bring back memorys!

10:   så himla badass

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

hur hittade du hit?
 sökte på bloggen
 fanns på hajpen
 slumpade
 senast inloggade
 hittade bland kategorier
 länkad från en annan blogg
 från instagram
 annat?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards