sweggelarsson

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2013

Biptest igår

Av Swegge Larsson - 23 oktober 2013 17:24

hellooo

Tränade igår (innebandy för er som inte vet)   

hade biptest, som var svinjobbigt! Jag har då till och från haft ont i knäna p.g.a skador, vilket har gjort att jag inte alltid har kunnat ge gärnet och verkligen få se hur jag förbättras. Men just igår klarade jag hela och fick chansen att få se hur bra kondition jag har!


Fick då 8:2   helt okej, ganska nöjd faktiskt. För min ålder klassas det som "bra", men såklart så körde Cissi (lagets lilla sprinter mede bäst kondis <3) till hela över 11! 


Tänkte bara uppdatera lite, hehe inget speciellt egentligen.


byeee  

 
 
frida

frida

24 oktober 2013 18:38

Bättre än mig i alla fall ^^
Jag har astma, så det blev inte så bra "poäng" för mig på biptestet vi hade i 2:an på gymnasiet ^^ (går i årskurs 3 nu)

http://www.i-love-anime-for-life.bloggplatsen.se

Swegge Larsson

24 oktober 2013 22:43

mm, vi har också några som tränar som har astma, men man kommer över det om man tränar! ^^ Flera i vårt lag har blivit av med sin astma sakta men säkert efter dom tränat länge. ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Swegge Larsson - 15 januari 2014 23:14

hej hej längesen! Jag är superledsen! det har gått hur lång tid som helst utan att jag skrivit det minsta. Jag ursäktar mig själv lite med att jag har haft mycket annat uppe. bara strax efter senaste inlägget blev jag sjukskriven frånn skolan resten ...

Av Swegge Larsson - 8 november 2013 07:04

hej alla! Jag har helt glömt bort att blogga under senaste veckan. Hittade en animes som jag kollar på nu. Sen har vi börjat på ny kurs så det har varit lite tid. men här är dom den titeln som jag följt under veckan!   Free! Free iwatobi swim c...

Av Swegge Larsson - 3 november 2013 00:26

omg omg omg omg omg omggggggg   Jag.Har.Varit.Och.Sett.VIXX.Live.På.Konsert.I.Oscarsteater
n.I.Stockholm.Idag.Och.Det.Var.Helt.Otroligt.AAAAAAAH.!!!!!!
!!   Nu är jag helt slut, gissa hur min dag sett ut?? jo först...Tog jag flygplan från Ume...

Av Swegge Larsson - 30 oktober 2013 16:48

hej hå!   Igår...Gick upp kl 6 för att åka tillsammans med mamma till T-centralen i stan. Eftersom jag ska flyga själv för första gången på lördag så va hon så himla nervös och var tvungen att ta med mig dit så jag vet vart jag ska gå efter att j...

Av Swegge Larsson - 25 oktober 2013 17:47

Gumi Gumi Gumi Gumi!!   Aahhh! Jag har just hittat en artist som kallar sig själv för Gumi Megpoid, hon är från Japan och jag fick höra några av hennes låtar och nu är jag fängslad!   Jag måste bara få dela för hon är så bra!   Mha...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

hur hittade du hit?
 sökte på bloggen
 fanns på hajpen
 slumpade
 senast inloggade
 hittade bland kategorier
 länkad från en annan blogg
 från instagram
 annat?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards